26 sierpnia 2014

Day with Dawid Kwiatkowski

Cześć! No więc wiem że polecą hejty ale trudno.
24.08.2014 spędziłam niesamowity dzień z Dawidem Kwiatkowskim. Był to mój czwarty koncert na który pojechałam z siostrą i przyjaciółką. Nie wiem dlaczego ale nie mam zdj. "siebie" wiecie..podczas koncertu nawet się o tym nie myśli. Za to przywiozłam do domu pełno filmików. No cóż koncert był po prostu świetny! Jest to coś niesamowitego ♥ Ogólnie bardzo mi się podobał ale i tak najlepszy był 10.08, ponieważ wtedy spotkałam się z moją internetową przyjaciółką Weroniką i Dawid podarował mi bransoletkę :').  To na tyle co do koncertu :) Życzę Wam udanych reszty wakacji!








Jak minął Wam ostatni wolny poniedziałek?
Byliście na jakiś koncertach? 

1 komentarz:

  1. Nie mam nic do Dawida, całkiem jest spoko ;p ważne ze ty się dobrze bawiłaś! ;D

    Poklikasz w linki? Bardzo mi zależy :)
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń